środa, 16 czerwca 2010

WARSZTATY - INFORMACJE O PROWADZĄCYCH


Anna Adamczyk (Polska).Trener II stopnia PSPiA KLANZA, magister wychowania fizycznego, nauczyciel dyplomowany, drugi stopień specjalizacji zawodowej resocjalizacji i poradnictwa
w sprawach sądowych, kierownik internatu w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Warszawie. Od 1997 roku prowadzi warsztaty i zajęcia z zakresu pedagogiki cyrku. Założycielka grupy cyrkowej „CIRCUS” na terenie MOS w Warszawie.
Warsztaty: „Podstawy żonglowania chustkami i piłkami” (zabawy z rekwizytem, metodyka uczenia żonglowania, informacje o własnych doświadczeniach w dziedzinie pedagogiki cyrku).
Klaus Scheuermann (Niemcy). Pedagog socjalny, ukończył studia w szkołach wyższych
w Norymbergii i Glasgow. Dodatkowe kwalifikacje zdobył w dziedzinach: Social Management oraz Dynamika Grupy. Klaus Scheuermann jest trenerem, performerem i autorem wielu publikacji dotyczących pedagogiki cyrku, a w szczególności posługiwania się poi.
Warsztaty: „Posługiwanie się poi” (uczestnicy uczą się podstaw posługiwania się poi a następnie dwóch choreografii według konceptu Figura – Nazwa – Zapis w oparciu o koncepcje stopniowego modelu nauki tańca z poi).
Grażyna Chmielowicz (Polska). Mgr pedagogiki kulturalno-oświatowej, instruktor sportu, absolwentka Państwowego Studium Cyrkowego w Julinku. Do 1995r. artystka cyrkowa – pracownik ZPR „Cyrk Polski”. Od ośmiu lat pracownik Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrzeniu Wielkim. Założyciel dziecięcej grupy cyrkowej „CUDAKI” przy GOK w Dobrzeniu Wielkim. Prowadzi również warsztaty ogólnocyrkowe z dziedziny żonglerki, ekwilibrystyki na terenie całej Polski.
Warsztaty: „Podstawy żonglerki oraz ekwilibrystyki” (zabawy z rekwizytami, podstawy ekwilibrystyki, nauka żonglowania trzema rekwizytami).
Ilja Landsberg (Niemcy).
Warsztaty: „Metody pedagogiki cyrku w pracy z osobami niepełnosprawnymi” (ukazanie możliwości pracy metodą pedagogiki cyrku z osobami o specjalnych potrzebach, przedstawienie metod oraz rekwizytów używanych do pracy z w/w osobami, m.in.: chustki do żonglowania, kule do chodzenia, piłki, chusty animacyjne)
Ewa Dembek (Polska).
Warsztaty: „Podstawy akrobatyki” (ćwiczenia rozgrzewające, piramidy w parach oraz grupach osób)
Jon Skjerning-Rasmussen (Dania).
Warsztaty: „Nauka żonglowania jako metafora uczenia się” (w ramach nauki żonglowania trzema rekwizytami uczestnicy poszukują odpowiedzi na pytania: czego mogą nauczyć się z żonglowania, co może być wykorzystane, przeniesione z żonglowania i zastosowane w innych aspektach ich życia, czy mają odwagę do popełniania błędów, jak efektywnie wykorzystać jak najmniejszą ilość energii i wysiłku do osiągnięcia sukcesu).

Brak komentarzy: